יום רביעי, 20 ביולי 2022

האם מותר למרוח קרם משזף ואז להיכנס למים?

המטרה של קרם משזף היא לשנות את הגוון של העור למראה שזוף, טבעי ומחמיא. בשביל להשיג את התוצאות האלה, קרם משזף הוא מוצר שמכיל ברונזר. בזכות הברונזר אפשר לשנות את הגוון של העור באופן מיידי ולהשיג מראה שזוף בתוך 3 עד 8 שעות בלבד. ככל שממתינים יותר זמן או אפילו לילה שלם, כך התוצאות של קרם משזף יהיו מראה שזוף וכהה יותר.

מצד אחד, המשמעות של שילוב ברונזר בתוך הפורמולה הפעילה של קרם משזף היא עמידות גבוהה של שבוע ימים. מצד שני, הברונזר עצמו נשטף במקלחת. לכן בפועל, את הגוון ניתן לראות מתפתח והופך להיות כהה יותר בחזרה רק אחרי 24 שעות. אם רוצים להגביר את הגוון, אפשר עוד פעם למרוח קרם משזף תוך 24 שעות מרגע השיזוף הראשון. לאחר מכן, ניתן לחזור על הפעולה כל 7 ימים לצורך תחזוקה.

שהות בבריכה או בים אחרי מריחת קרם משזף

רבים בוחרים לשזף את התוצאות המעולות של קרם משזף יחד עם בילוי שגרתי בחוף הים או בבריכה. כאן המטרה היא להמשיך ליהנות מהבילוי על חוף הים, אך עם זאת לצמצם את הצורך להיות חשופים ישירות אל הקרינה של השמש המסוכנת. לכן, ההמלצה של רוב היצרנים מבחינת מריחת ויישום קרם משזף היא לקחת בחשבון רק שהכלור הוא זה שמאיץ את דהיית הצבע.

במילים אחרות, אין בעיה עקרונית להתקלח או אפילו להיכנס לים ולבריכה גם אחרי שמיישמים קרם משזף על אזורים שונים של הגוף. אבל אם רוצים לשמור על התוצאות, כדאי לחזור על הפעולה לצורך תחזוקה ולשקול גם שימוש בחמאת גוף לשימור המראה השזוף, הטבעי והמחמיא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Primers

  Primers stand as pivotal components in numerous molecular biology techniques, facilitating DNA replication, amplification, and sequenci...