יום שלישי, 13 בספטמבר 2022

סיורים בירושלים

ירושלים היא עיר שלא משנה כמה זמן תשהה בה תמיד יהיה מקום מדהים מיוחד (ולרוב היסטורי) שעדיין לא ביקרת בו. אין אפשרות להספיק לבקר ולטייל בכל העיר אבל כן ניתן לצאת אל סיורים מודרכים במהלכם תוכלו גם לטייל, גם להגיע למקומות מיוחדים וגם לשמוע מדריך מקצועי שילווה ויספר לכם על ההיסטוריה המיוחדת של המקום.

איזה סיורים בירושלים קיימים?

קיימים כל כל הרבה סוגי סיורים בירושלים שלפעמים קשה לבחור... העצה שלי היא לבחור לפי מה שאתם אוהבים ולמה שאתם מתחברים. אכתוב פה על שתי אפשרויות מיני רבות ואתם תבחרו. עצה שלי, אם אתם מבלים בעיר מספר ימים כדאי לכם לצאת כל יום לסיור אחר.


 

סיורים בירושלים בעיר העתיקה – העיר  העתיקה המיוחדת והקדושה. אין אחד שמגיע לשם ולא חש באנרגיות ובתחושת הקדושה של המקום. לא סתם המקום קדוש לשלושת הדתות... במהלך סיור זה תגיעו קודם כל לכותל המערבי, תוכלו על הדרך לטמון פתק עם התפילה האישית שלכם. לאחר הביקור בכותל הסיור ימשיך למנהרות הכותל, שם תחשפו לאוצרות ארכיאולוגים מיוחדים. לאחר מכן תעברו בשוק של הרובע הנוצרי. שוק מיוחד במינו. במהלך כל הסיור המדריך ילווה ויכוון אתכם, ידריך ויספר לכם על ההיסטוריה של המקום ולעיתים סיפורים גם על האנשים שתפגשו בדרך.

סיור בשוק מחנה יהודה – הרבה אנשים שחושבים על סיורים בירושלים חושבים קודם כל על סיורים בירושלים בשוק מחנה יהודה, וזה לא סתם. השוק הוא סמל של העיר ומבקרים רבים מהארץ ומהעולם אוהבים להגיע אליו. אחרי שתצאו סיורים בירושלים בשוק, תבינו שאם עד כה נהנתם בשוק עכשיו אתם תהנו יותר. הסיור בשוק עובר בין הדוכנים המיוחדים, הוא כולל טעימות וסיפורים על ההיסטוריה של המקום.

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Primers

  Primers stand as pivotal components in numerous molecular biology techniques, facilitating DNA replication, amplification, and sequenci...