יום שני, 7 בפברואר 2022

מהם תנאי הקבלה למסלול של לימודי קולנוע?

 היכרות עם תנאי הקבלה למסלולים שונים של לימודי קולנוע יכולה לעזור לבחור אותם בצורה מושכלת ונכונה יותר. עם זאת, צריך להבין למה בכלל קיימים הבדלים בין המסלולים. בין היתר, ניתן לראות את זה למשל במסלולים של לימודי קולנוע שמיועדים למתחילים לעומת מסלולים שמיועדים למתקדמים. חוץ מזה, יש הבדלים בין לימודי קולנוע בגלל תחום ההתמחות – כמו למשל לימודי קולנוע לבמאים, תסריטאים, צלמים, מפיקים, עורכי וידאו וכן הלאה.

במילים אחרות, ככל שהמסלול המקצועי שאליו נרשמים יהיה ספציפי יותר גם תחת התחום הרחב של לימודי קולנוע – כך תנאי הקבלה יהיו מחמירים. לשם השוואה, מסלול כללי של לימודי קולנוע למתחילים לא ידרוש בדרך כלל ידע קודם, שליטה בז'רגון המקצועי של הקולנוע וכן הלאה. מצד שני, יכול להיות שבכל מסלול של לימודי קולנוע כן יהיה צורך לעמוד מול ועדת קבלה.


 

מתי כדאי להתחיל לימודי קולנוע?

תנאי הקבלה של לימודי קולנוע מייצגים במובן מסוים את הדרישות מקהל היעד. אם מדובר על מסלול למתחילים או על קורס כללי יחסית של לימודי קולנוע, תנאי הקבלה יהיו מקלים כי קהל היעד לרוב יהיה צעיר. אבל במסלולים מתקדמים, ניתן יהיה לראות בכיתות של לימודי קולנוע בעיקר אנשים בגילאים מאוחרים יותר.

הדבר החשוב ביותר הוא להתחיל לימודי קולנוע רק כאשר מרגישים מוכנים לזה ואם מגלים עניין אישי בתחום. עוד לפני שבודקים תנאי קבלה כאלה ואחרים, יש לזכור שהעניין האישי בקולנוע מספק את האינדיקציה הכי טובה לכך שנפיק הנאה מהקורסים. אם אנחנו גם נהנים מהמסלול של לימודי קולנוע וגם מגלים בתחום עניין אישי, יהיה לנו הרבה יותר קל לאחר מכן להשתלב בענף גם ברמה המקצועית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Primers

  Primers stand as pivotal components in numerous molecular biology techniques, facilitating DNA replication, amplification, and sequenci...