שירות מענה טלפוני חייב להיות חלק בלתי נפרד מכל סוג של פעילות עסקית. הוא חשוב לעסקים קטנים שרוצים להתחרות בתאגידים גדולים, יכול לעזוב את ההבדל בין שימור לבין אובדן לקוחות גם בעסקים בינוניים וקריטי אפילו במוסדות ציבור. בעידן של היום בעלי עסקים לא יכולים להרשות לעצמם לאכזב את הלקוחות שיוצרים איתם קשר טלפוני, פשוט כי התחרות מאוד גדולה ואף גלובאלית. אז כדי לשפר את השירות הזה, מגייסים כוח אדם מתאימים ומכשירים אותו לספק מענה כמה שיותר מקצועי ומקיף.
הפתרון של שירות מענה טלפוני מוכיח את עצמו עבור בעלי עסקים כי הוא שווה להם המון כסף. עסקים צריכים את הפתרון הזה על מנת לאפשר ללקוחות שלהם מקור שאליו הם יכולים לפנות בכל מקרה של בעיה, דילמה או התלבטות. יתרה על כך, העסק שמפעיל שירות מענה טלפוני יכול להציע ללקוחות שלו עוד מוצרים וכך להגדיל את ההכנסות.
כמה עולה לתפעל שירות מענה טלפוני?
השאלה המעניינת היא כמה כסף בעלי עסקים צריכים להשקיע מדי חודש על מנת לדאוג שהלקוחות שלהם יקבלו שירות מענה טלפוני. כאן התשובה מורכבת מכפי שנהוג לחשוב, כי יש הבדל כמובן בין בעלי עסקים שמגייסים את העובדים בעצמם – לבין כאלה שמשתמשים בשירות במודל של מיקור חוץ.
שירות מענה טלפוני במודל של מיקור חוץ מאפשר לבעלי עסקים לשלם סכום כסף קבוע מדי חודש. לעומת זאת, בעלי עסקים שבוחרים להקים את המוקד צריכים לא רק לגייס כוח אדם אלא גם לדאוג לתשתיות, לבצע הכשרה ולפקח על העבודה השוטפת.
הנתונים מראים שהמודל של מיקור חוץ הוא המשתלם ביותר. עם שירות מענה טלפוני, הוא גם שווה לעסק כסף.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה