השוואה בין סוגים שונים של מענה טלפוני מבהירה מה היתרונות של פתרון אנושי. בניגוד למענה ממוחשב ואוטומטי שמבוסס על מערכת ותוכנת ניהול שיחות, מענה טלפוני אנושי ניתן על ידי עובדים בשר ודם. מלבד העובדה שהלקוחות מרגישים בנוח יותר לשוחח עם מענה טלפוני אנושי ולא ממוחשב, יש לזה גם משמעות כלכלית מבחינת בית העסק.
הסיבה המסחרית הטובה ביותר לבחור מענה טלפוני אנושי על פני מענה טלפוני ממוחשב או אוטומטי היא כמון להגדיל את ההכנסות. אם בעלי עסקים רוצים לשמור על הלקוחות שלהם מרוצים ואף לעודד אותם להמליץ על השירות או המוצר לעוד אנשים, הם חייבים לספק להם את האפשרות של מענה טלפוני אנושי ולא ממוחשב או אוטומטי.
כמו כן, מענה טלפוני אנושי מייצר בידול. בעלי עסקים יכולים לבחור בסוג כזה של מענה טלפוני על מנת שרק הם יציעו ללקוחות את השירות האנושי המתקדם והטוב ביותר. כאשר לקוחות משווים בין סוגים דומים של מוצרים או שירותים ומגלים שיש רק חברה אחת שמספקת להם מענה טלפוני אנושי, הם כנראה יעניקו לה עדיפות גם בעתיד.
מענה טלפוני אנושי – בלי לגייס כוח אדם
עוד סיבה טובה לבחור מענה טלפוני אנושי קשורה לאופן שבו ניתן כיום להשתמש בשירות הזה במודל של מיקור חוץ. המשמעות של מיקור חוץ היא שמשלמים סכום כסף מסוים מדי חודש, כאשר תמורתו חברה אחרת מספקת לנו את השירות שבו היא מתמחה.
ספציפית עם התחום של מענה טלפוני אנושי במודל של מיקור חוץ, זה אומר לדוגמא שהחברה יכולה לספק לנו כוח אדם מיומן, מוסמך ומוכשר. בתמורה, בעלי עסקים מציעים ללקוחות את השירות בלי לגייס עובדים ובמינימום דאגות.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה