יום שבת, 25 בדצמבר 2021

למה הלקוחות מעדיפים מענה טלפוני אנושי?

כל בעל עסק צריך לדעת שהלקוחות שלו ככל הנראה מעדיפים מענה טלפוני אנושי על פני מענה ממוחשב. למרות היתרון של מענה ממוחשב בהיבט של זמינות ועלויות נמוכות, כנראה שהבחירה באופציה של מענה טלפוני אנושי תהיה משתלמת יותר עבור בעלי עסקים. בטווח הארוך, מענה טלפוני אנושי מהווה השקעה משתלמת כי הוא עוזר לשמר לקוחות קיימים, לגייס לקוחות חדשים ולהשיג יתרון מול המתחרים.

קודם כל, לקוחות קיימים מעדיפים ליצור קשר עם מענה טלפוני אנושי ולא ממוחשב כי כך הם מרגישים שמתייחסים אליהם ברצינות. כאשר הלקוחות יוצרים קשר עם בית העסק אחרי שהם קנו ממנו מוצר או שירות, חשוב להם לשמוע בצד השני בן אדם שמבין את הצרכים שלהם. ברגעים כאלה, סביר להניח שהיכולת של מענה טלפוני אנושי להותיר רושם ראשוני חיובי תוכיח את עצמה.

חוץ מזה, לקוחות מרוצים ממליצים על השירות או המוצר לחברים, קרובים ובני משפחה שלהם. כאשר אותם אנשים שמתעניינים במוצר או בשירות פונים אל בית העסק על מנת לרכוש אותם, הם מזהים את היתרונות של מענה טלפוני אנושי ולא ממוחשב.


 

מה הקשר בין מענה טלפוני אנושי לבין התחרות מול עסקים אחרים?

בעלי עסקים צריכים לבחון בהיבט רחב את הנושא של מענה טלפוני אנושי ולייצר לעצמם יתרון מול המתחרים. אחת הדרכים להשיג את היתרון הזה באופן משמעותי היא להפעיל מענה טלפוני אנושי ולא ממוחשב. בעוד מענה ממוחשב יש פחות או יותר לכל עסק, מענה טלפוני אנושי הוא כלי לבידול.

חוץ מזה, בעלי עסקים יכולים להפעיל מוקד של מענה טלפוני אנושי במודל של מיקור חוץ. כך, בעלי עסקים שומרים גם על התקציב וגם על הלקוחות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Primers

  Primers stand as pivotal components in numerous molecular biology techniques, facilitating DNA replication, amplification, and sequenci...