יום שבת, 25 בדצמבר 2021

מה היתרונות של הפעלת מוקד שירות?

הפעלת מוקד שירות היא תנאי לשימור לקוחות. אם רוצים שהלקוחות יהיו מרוצים, צריך לדאוג שיהיה מוקד שאליו הם יכולים לפנות. מלבד פניה אל מוקד שירות בכל מקרה של דילמה או התלבטות, היתרון הוא שניתן להיעזר בו גם על מנת לאסוף הודעות. באמצעות מוקד שירות שבו מקבלים פניות בצורה מסודרת, אוספים הודעות מלקוחות ולאחר מכן מרכזים את כל המידע תחת קורת גג אחת, בעלי עסקים יכולים להמשיך עם מה שהם מתמחים בו.


מלבד האמור לעיל, היתרון של הפעלת מוקד שירות בא לידי ביטוי לא רק ביחס ללקוחות – אלא גם ביחס למתחרים. כך למשל ניתן לראות את השימוש בסוגים שונים של מוקד שירות ככלי לבידול מול המתחרים. אם בעלי עסקים רוצים להפיק ערך מוסף מתוך מוקד שירות שעומד לרשותם, הם צריכים להבליט את זה. לאחר מכן, כל שנותר הוא להפנות את הלקוחות אל אותו מוקד שירות ולאסוף את המידע בצורה מסודרת.

איך מפעילים מוקד שירות?

עד לפני מספר שנים, האפשרות היחידה עבור הפעלה מסודרת של מוקד שירות הייתה לגייס כוח אדם ולהכשיר אותו בצורה עצמאית. עם זאת, כיום יש עוד אפשרויות ובהן מיקור חוץ של מוקד שירות. באמצעות הפעלת מוקד שירות במודל של מיקור חוץ, בעלי עסקים יודעים מראש על מה בדיוק הם משלמים. יתרה על כך, החברה החיצונית שמפעילה מוקד שירות עבור אותם בעלי עסקים גם דואגת להכשיר ולהסמיך אותם.

מוקד שירות במודל של מיקור חוץ מאפשר לכל הצדדים המעורבים להפיק שורה ארוכה של יתרונות. זו נכון להיום הדרך הכי טובה להציע ללקוחות שירות אידיאלי, לחסוך בהוצאות ולייצר יתרון תחרותי שיש לו גם ערך כלכלי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Primers

  Primers stand as pivotal components in numerous molecular biology techniques, facilitating DNA replication, amplification, and sequenci...